Συχνές Ερωτήσεις

1. Τι είναι το Stay in Athens;
Το Stay in Athens είναι μια μοναδική εμπειρία αθηναϊκής απόδρασης με την υπογραφή της Mastercard - υπό την αιγίδα του This Is Athens του Δήμου Αθηναίων, με την επιμέλεια της Toposophy. Το Stay In Athens εξασφαλίζει μια ολοκληρωμένη εμπειρία διαμονής στα καλύτερα ξενοδοχεία της πόλης καθώς και την δυνατότητα συμμετοχής σε μοναδικές εμπειρίες  σε προνομιακές τιμές για κρατήσεις που γίνονται μέσα από την ιστοσελίδα του Stay in Athens. Μάθετε περισσότερα εδώ.

2. Πότε ξεκινάει / τελειώνει το Stay In Athens;
Το Stay in Athens διοργανώνεται κάθε έτος σε 2 περιόδους, η καθεμία από τις οποίες διαρκεί 4 Σαββατοκύριακα. Το 1ο Stay In Athens διοργανώνεται για το 2020 την περίοδο Οκτώβριος- Νοέμβριος, για 8 τριήμερα και συγκεκριμένα: 

02-04 Οκτωβρίου 

09-11 Οκτωβρίου

16-18 Οκτωβρίου

23-25 Οκτωβρίου

30 Οκτωβρίου - 01 Νοεμβρίου

06-08 Νοεμβρίου

20-22 Νοεμβρίου

27-29 Νοεμβρίου

3. Ποια ξενοδοχεία συμμετέχουν στην πρώτη περίοδο του Stay In Athens;
Eδώ θα βρείτε όλα τα  ξενοδοχεία που συμμετέχουν στο 1ο Stay In Athens. 
4. Ποια είναι η διαδικασία κράτησης - αγοράς εισιτηρίου;
Η κράτηση - αγορά διαμονής ή εμπειρίας γίνεται ηλεκτρονικά αποκλειστικά με την χρήση κάρτας (πιστωτικής / χρεωστικής). Επισκεφθείτε το website του Stay in Athens. Αφού επιλέξετε το ξενοδοχείο ή την εμπειρία που σας ενδιαφέρει πατήστε το κουμπί ‘’Κάνε Κράτηση’’’ και θα μεταφερθείτε στην συνεργαζόμενη πλατφόρμα κρατήσεων της Eventora όπου θα συνεχίσετε την διαδικασία κράτησης και πληρωμής. Εφόσον είστε κάτοχος κάρτας Mastercard, θα πρέπει να εισάγετε τα 6 πρώτα ψηφία της κάρτας σας για να λάβετε την προνομιακή τιμή και στην συνέχεια να προβείτε στην πληρωμή της κράτησής σας με την ίδια κάρτα.  Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τους Ειδικούς Όρους Αγοράς Εισιτηρίων.
5. Για ποιους ισχύουν οι προνομιακές τιμές του Stay in Athens;
Οι προνομιακές τιμές ισχύουν για τους κατόχους όλων των καρτών για διαμονή στα καλύτερα ξενοδοχεία της πόλης αλλά και για ανεκτίμητες εμπειρίες με έκπτωση 30% αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard και προνομιακές τιμές για τους λοιπούς κατόχους καρτών.
6. Είμαι κάτοχος κάρτας Mastercard. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για να κάνω κράτηση - αγορά εισιτηρίου και να λάβω την προνομιακή τιμή αποκλειστικά για κατόχους Mastercard;
Ακολουθείτε τη διαδικασία κράτησης όπως περιγράφεται στην ερώτηση 4 και κατά το βήμα της πληρωμής εισάγετε τα 6 πρώτα ψηφία της Mastercard κάρτας σας για να λάβετε την προνομιακή τιμή Mastercard. Στη συνέχεια προχωράτε στην πληρωμή της κράτησής σας με την ίδια κάρτα. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τους Ειδικούς Όρους Αγοράς Εισιτηρίων.
7. Υπάρχει χρέωση για την κράτηση - αγορά εισιτηρίου μέσω του Stay in Athens;
Η διαδικασία της κράτησης είναι εντελώς δωρεάν για όλους.
8. Τι περιλαμβάνει η προνομιακή τιμή για την κράτηση δωματίου σε ένα από τα ξενοδοχεία που συμμετέχουν στο Stay In Athens;
Στην αναγραφόμενη τιμή δωματίου περιλαμβάνεται η διαμονή, το πρωινό (όπου διατίθεται), ο ΦΠΑ και ο Δημοτικός Φόρος. Στην αναγραφόμενη τιμή δωματίου δεν περιλαμβάνεται  ο φόρος διανυκτέρευσης για κάθε δωμάτιο, που κυμαίνεται από 0,5€ έως 4€ ανά διανυκτέρευση, ανάλογα με τον τύπο του ξενοδοχείου, ο οποίος βαρύνει τον διαμένοντα που έκανε χρήση του δωματίου και καταβάλλεται απευθείας από τον διαμένοντα στο ξενοδοχείο πριν την αναχώρηση από αυτό.
9. Πώς γίνεται επιβεβαίωση της κράτησης - αγοράς εισιτηρίου μου;
Αφού ολοκληρώσετε την πληρωμή της κράτησης - αγοράς εισιτηρίου σας, θα λάβετε ως επιβεβαίωση της κράτησης email από την Eventora στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει κατά την κράτηση, το οποίο θα αναγράφει και τις λεπτομέρειες της κράτησής σας και το οποίο οφείλετε να επιδείξετε στον πάροχο των υπηρεσιών (π.χ. ξενοδοχείο). O πάροχος της υπηρεσίας (π.χ. ξενοδοχείο) θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email για τις υπόλοιπες λεπτομέρειες σχετικά με την κράτησή δωματίου ή το εισιτήριο εισόδου σε event / εκδήλωση.
10. Τι γίνεται εάν προκύψει πρόβλημα στη διαδικασία πληρωμής ή εάν ολοκληρωθεί η πληρωμή αλλά δε λάβω email επιβεβαίωσης της κράτησης - αγοράς μου:
Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε σίγουροι για την ολοκλήρωση της κράτησής σας, επικοινωνήστε  μαζί μας με e-mail στο events@toposophy.com ή τηλεφωνικά στο 30 2102419654-5.
11. Θα πρέπει να έχω εκτυπωμένη την επιβεβαίωση της κράτησης - αγοράς εισιτηρίου μου;
Μπορείτε να έχετε την επιβεβαίωση της κράτησης- αγοράς εισιτηρίου σας είτε εκτυπωμένη είτε σε ηλεκτρονική μορφή.
12. Υπάρχει δυνατότητα να ζητήσω την ακύρωση της κράτησης - αγοράς εισιτηρίου μου;
Δυνατότητα ακύρωσης υπάρχει έως 24 ώρες πριν την ημερομηνία της διαμονής ή της εμπειρίας (έως τις 00.00 πμ, ώρα Ελλάδος της προηγούμενης ημέρας). Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τους Ειδικούς Όρους Αγοράς Εισιτηρίων.
13. Υπάρχει δυνατότητα να ζητήσω την αλλαγή ημερομηνίας στην κράτηση - εισιτήριό μου;
Αλλαγές στην ημερομηνία της κράτησής σας δεν γίνονται δεκτές. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τους Ειδικούς Όρους Αγοράς Εισιτηρίων.

14. Υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς της κράτησης - εισιτηρίου μου σε τρίτο πρόσωπο;
Κάθε κράτηση - εισιτήριο είναι αυστηρά προσωπική και δε μεταβιβάζεται σε άλλο άτομο. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τους Ειδικούς Όρους Αγοράς Εισιτηρίων.

15. Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο δωμάτιο κατά τις επιθυμητές ημερομηνίες στο ξενοδοχείο που έχω επιλέξει;
Αναζητήστε εναλλακτικά κάποιον άλλο τύπο δωματίου στο ίδιο ξενοδοχείο ή δείτε τα δωμάτια άλλου ξενοδοχείου στη σελίδα του Stay in Athens.
16. Τι γίνεται σε περίπτωση που στην κράτηση - εισιτήριό μου για κάποια εκδήλωση - υπηρεσία δε συμπεριλαμβάνεται η ακριβής ώρα έναρξης της εκδήλωσης / παροχής υπηρεσίας; Πώς μπορώ να γνωρίζω την ώρα έναρξης;
Για  τις κρατήσεις- εισιτήρια σε εμπειρίες ή άλλου είδους παροχή υπηρεσιών που δεν έχουν αναγραφόμενη ώρα έναρξης για την συγκεκριμένη ημέρα που έχουν αγοραστεί, όπως για παράδειγμα οι υπηρεσίες spa / wellness και fine dining, θα επικοινωνήσει εκπρόσωπος του παρόχου υπηρεσίας τηλεφωνικά με εσάς προκειμένου να καθορίσετε από κοινού την επιθυμητή  ώρα έναρξης. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε κι εσείς απευθείας με το πάροχο υπηρεσίας για να προβείτε στην σχετική συνεννόηση.